Toamna lui 2012

Asa ce-mi place sa-mi aleg hainele pentru toamna..e o adevarata provocare, o multime de combinatii, o multitudine de accesorii. Din toate trendurile de toamna aceasta, am ales o parte..cele pe care le-am indragit din prima, dar mai ales cele care mi se potrivesc.

Asadar, sa incepem: unul din preferatele mele de toamna aceasta este stilul rocker chic – materialul vedeta in acest stil este pielea; eu am ales sa port botine din piele(cu tinte, bineinteles), geci de piele, veste de piele si colanti cu mici aplicatii din piele.                                                                           Acesta este unul din modelele ce imi plac mult

Ghetutele mele carora le-am aplicat tinte🙂

Un alt stil ce se imbina in aceasta toamna cu rocker chic este stilul army – camasile si gecile kaki sunt preferatele mele.

Celelalte tendinte din aceasta toamna le-am incadrat in stilul casual

  • rubber boots sunt o alegere inspirata pentru zilele ploioase de toamna; mie imi place sa le port cu jambiere si fusta;O idee draguta atunci cand nu mai vreti sa le purtati este sa le folositi in alt scop; ar arata foarte bine:
  • ankle boots- cizmele scurte, pana la glezna sunt foarte cautate toamna aceasta; trebuie sa recunosc ca imi plac si mie tare mult si ca le-as purta cu drag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • puloverele XXL – fac si ele parte din  preferatele mele din aceasta toamna

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Accesoriile din aceasta toamna: favoritele mele sunt papioanele- mi se pare ca dau un aer aparte oricarei tinute; le putem asorta tuturor tendintelor din aceasta toamna.

     

     

     

     

     

     

     

    Bratarile si ceasurile sunt accesoriile de care nu ma pot desprinde in niciun moment al zilei, iar pentru toamna asta aleg sa port bratari cu tepi si ceasuri cu bratara metalica.

     

    Culorile din aceasta toamna sunt: maro, camel, mustar, kaki, burgundy; intamplarea face ca nuantele de maro, mustar, camel sa fie favoritele mele!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    In speranta ca si voua va place stilul army, am hotarat sa organizez un concurs ce va avea ca premiu o camasa army. Stati pe aproape, in curand voi scrie postarea cu concursul!

    Intre timp, inspirati-va din culorile toamnei! Sigur nu veti da gres!

Lasă un răspuns

