Sfarsit de septembrie, inceput de octombrie

Luna septembrie a fost una minunata din toate punctele de vedere: vreme superba, multe motive de sarbatorit, momente frumoase alaturi de cei dragi, cateva schimbari in viata mea, dar si multe noi achiziti. Am petrecut mult timp la parinti acasa, ceea ce mi-a dat o stare de liniste si fericire.

Noutatile din luna asta o sa va las sa le vedeti in poze:Bluzite pentru scoala

 

Astazi voi folosi pentru prima data bigudiurile calde, mergem sa vedem piesa de balet „Cenusareasa” la teatrul „Oleg Danovski” si ele ma vor ajuta sa ma coafez(sper sa nu dau gres)

Cam astea sunt noutatile, daca vreti informatii despre unul din produse, lasati un comentariu sau trimiteti-mi un mail la: blog.cristinaiordachescu@yahoo.com

 

Daca septembrie e pe terminate, inseamna ca incepe octombrie- inceputul anului universitar(pentru mine), mai precis al ultimului an. Astept cu drag sa inceapa, dar astept sa se si termine ca sa imi pot lua viata in maini, sa pot incepe sa fac ce imi place.

Mi-am achizitionat un voucher la un salon(tuns, vopsit, tratament, coafat si manichiura) si cateva produse de papetarie ca sa fiu pregatita pentru anul universitar ce incepe!

Asadar, sa trecem la…treaba!!

Lasă un răspuns

