Amintiri si pregatiri

Toamna se grabeste sa ne paraseasca si sa-i faca loc iernii in sufletele si in casele noastre. A fost o toamna blanda si calduroasa, plina de evenimente si sarbatori imbelsugate: am degustat vinuri, ne-am bucurat de mirosul si gustul fin al placintei cu dovleac si scortisoara, ne-am costumat si ne-am facut farse(in frumoasa zi de Halloween- pe care eu o consider o ocazie mai deosebita de voie buna), am admirat frummoasele culori ale toamnei.

Bran

Acum e momentul sa ne apucam de pregatirile de Craciun. Eu deja m-am ocupat de cateva lucruri legate de Craciun….si nu numai eu..in camera alaturata sta o cutie mare invelita in hartie de cadouri al carei continut imi este necunoscut si imposibil de aflat. Dar despre toate acestea, intr-o postare viitoare.

Merg sa fac cumparaturile pentru o cina deosebita pe care am pus-o la cale pentru diseara..

….revin cu detalii!

Va pup cu drag!

Lasă un răspuns

